Paşinyanın təklifi isə sadəcə müvəqqəti plandır
Natiq Cəfərli: “2026-cı ilə qədər Paşinyanın alternativ yolu işə düşə bilər, lakin bu, Zəngəzur dəhlizinə rəqib deyil”
Ermənistanın Baş naziri Nikol Paşinyan Türkiyədən Azərbaycana yükdaşıma üçün təklif etdiyi mümkün marşrutu açıqlayıb. O bildirib ki, İrəvan bu gün də tranzit daşımalarını həyata keçirməyə hazırdır. Paşinyanın sözlərinə görə, hazırda Ermənistandan keçməklə ən real istiqamət Marqara-Yeğeqnadzor-Sisian-Gorus marşrutudur. Baş nazir qeyd edib ki, əgər Türkiyə və Azərbaycan tərəfləri razılaşarsa, İrəvan bu marşrutu dərhal tranzit üçün açmağa hazırdır: "Hazırda bu, Ermənistan tərəfindən reallaşdırıla biləcək yeganə variantdır. Gorus və Kornidzora qədər yollarımız yaxşı vəziyyətdədir, tranziti təmin edə bilərik". Xatırladaq ki, Azərbaycan öz ərazisindən Ermənistana yük daşımalarına qoyulan tranzit qadağasını ləğv edib. Bunun nəticəsində Rusiya və Qazaxıstandan Ermənistana göndərilən mallar artıq Azərbaycan ərazisindən tranzit qaydada daşınır. Bu arada Ermənistanın iqtisadiyyat naziri Gevork Papoyan deyib ki, Ermənistan və Azərbaycan xarici ticarətdə rəqabət apara bilməz, əksinə, bir-birini tamamlaya bilər. Onun sözlərinə görə, Azərbaycanın ixracının əhəmiyyətli bir hissəsi Ermənistanın idxal ehtiyaclarını ödəyə bilər: "Yəni biz rəqabət aparmırıq, amma bir-birimizə bir çox mal sata bilərik". Ermənistanın Türkiyə ilə ticarətinə gəldikdə isə Papoyan 2024-cü ildə ticarət dövriyyəsinin 336 milyon dollar olduğunu, bu rəqəmin ildə 750-800 milyon dollara qədər arta biləcəyini deyib.
ReAL Partiyasının sədri Natiq Cəfərli Sherg.az-a deyib ki, Azərbaycan və Ermənistan arasında bütün kommunikasiya xətlərinin açılması ümumi razılığın nəticəsidir. Partiya rəhbəri vurğulayıb ki, müxtəlif yolların olması normaldır:
"Zəngəzur dəhlizinin açılmasına hələ 3 il zaman var. Bu müddət ərzində mal və xidmətlərin dövriyyəsini təmin etmək mümkündür. Əgər təhlükəsizliklə bağlı problemlər həllini taparsa, Ermənistanla Türkiyə sərhədi açılarsa, sülh müqaviləsinin yekun mətni imzalanarsa, təbii ki, bütün kommunikasiya xətlərindən istifadə etmək Azərbaycanın və Ermənistanın xeyrinədir. Yəni burada söhbət Zəngəzur dəhlizinə alternativdən getmir. Çünki Paşinyanın təklif etdiyi yolda dəmiryol xətti yoxdur. Ancaq avtomobillər üçün, yük daşımaları üçün nəzərdə tutulur. Üstəlik, relyefi çox çətin marşrutdur, qış aylarında oradan keçid qeyri-mümkün olur. Zəngəzur dəhlizi ilə daha təhlükəsiz və rahatdır. Ona görə də dəhlizin işə düşməsindən sonra üst yoldan istifadə minimuma düşəcək".
N.Cəfərli bəyan edib ki, qeyd edilən yolda dəmiryol xətləri sıfırdan qurulmalıdır:
"Ermənistanın maliyyə imkanları buna imkan vermir. Düşünürəm ki, 2026-cı ildə, seçkilərdən öncə, yaxud sonra Paşinyanın təklif etdiyi yolun müvəqqəti işə salınması mümkündür. Zəngəzur dəhlizinin açılmasınadək ən azından avtomobil yollarının işlək olması, alternativ yolların olması məqsədəuyğundur. Bununla Azərbaycan-Türkiyə arasında ticarət dövriyyəsinin 15 milyard dollara qaldırılması hədəfinə doğru mühüm addım atılmış olar, həmçinin, Ermənistan tranzit ölkəyə çevrilər".