Əgər ilkin qiymət belə olacaqsa, deməli, həqiqətən də, taksi xidmətində inhisarçı əl var
“Ən əsas problem 100 min insanın işsiz qalması, 300 min insanın isə çörək qapısının bağlanmasıdır”
Taksilərdə minimal gediş haqqının iyunun 1-dən etibarən 4 manat 50 qəpik olacağı deyilir. Bu məlumat sosial şəbəkələrdə yayılıb. Məsələ ilə bağlı iqtisadçı-ekspert Natiq Cəfərli Bakupost.az –a bildirib ki, taksi qiymətlərinin artırılması gözləniləndir: “Bundan əvvəl də publik çıxışlarımızda deyirdik ki, aşırı tənzimləmə mexanizmlərinin, qadağaların tətbiqindən sonra bazarda taksi sayı azalacaq. Taksi sayının azalması təbii ki, qiyməti artıracaq. Bu, gözlənilən idi". Ekspert qeyd edib ki, Azərbaycanda taksi sisteminin tənzimləmə mexanizmləri sərtləşdirilir: "Bu zaman yeni parametrlər və qaydalar müəyyənləşdirilir. Onların yerinə yetirilməsi isə əlavə vəsait tələb edir. Bu səbəbdən bir çox hallarda köhnə avtomobillərlə taksi fəaliyyəti ilə məşğul olanlar bazardan çəkilir. Nəticədə taksi xidməti ilə məşğul olanların sayı azalır və iqtisadiyyatın “qızıl qanunu” işə düşür. Təklif azalırsa, tələb yerində qalırsa, qiymət qalxır. Çox güman ki, bu, ilk addımdır. Növbəti aylarda taksi xidməti ilə məşğul olanların sayı azaldıqca, qiymətin yenidən artması mümkündür”.
Sosioloq İlqar Hüseynli “Sherg.az"a açıqlamasında problemin qaynağını göstərdi:
Bu problemlərlə yanaşı İ.Hüseynli ən əsas problemə də toxundu:
"Ən əsas problem 100 min insanın işsiz qalması, 300 min insanın isə çörək qapısının bağlanmasıdır. Rəsmi olaraq 67 min taksinin qeydiyyatda olduğu bildirilir. Qeyri-rəsmi, bölgələrdən şəhərə gələnləri, qeydiyyatdan kənar qalanları da əlavə etsək, təxminən 100 min edir. Deməli, 100 min insan dünənədək çalışırdı, işləyirdi, ailəsinə qazanc aparırdı. Hər ailədə azı 3 nəfərin olduğunu da nəzərə alsaq, 300 min edir. Deməli, yeni qaydalar 300 min insanın dolanışığına mənfi təsir edəcək. Bu insanlar nə edəcəklər, harada işləyəcəklər, onlara hansı alternativ iş təklif olunur? Bu qədər insanı işlə təmin etmək kimsəyə asan gəlməsin. Qaydalar tətbiq edilirsə, işçilər də nəzərə alınmalıdır. Yaxşı olardı ki, hökumət minlərlə insanın işsiz qalacağını nəzərdən qaçırmayıb onlara güzəştli şərtlərlə avtomobil təklif etsin. Taksi sürücüləri bu avtomobillərdən istifadə edərək həm qazanc əldə etsinlər, həm də dövlətə vergi ödəsinlər".
İ.Hüseynli taksi tariflərinin tənzimlənməyən qiymətlərə aid olduğunu vurğulayaraq tarifləri şirkətlərin müəyyən etməli olduğunu bildirdi:
" Günorta saatlarında, “ças-pik” olmayan saatlarda qiymət 3 manatdan çox olmamalıdır. Amma saat 4-dən sonra 21:00-dək qiymət 6-7 manat ola bilər. Çünki bundan aşağı qiymət taksi şirkəti üçün də, sürücü üçün də insafsızlıq olar. Bəzən avtomobillər saatlarla tıxacda qalır. Bunu nəzərə almaq lazımdır. İlkin qiymət 1 manatdan başlamalıdır. Qiymət məsafədən asılı olaraq dəyişməlidir. Taksometrlər quraşdırılacaqsa, sərnişin məsafəni və qiyməti özü görəcək. Bir qədər də gözləyək. İyunun 1-dən sonra məsələ aydınlaşacaq. Əgər taksilərdə ilkin qiymət yayılan məlumatda göstərildiyi kimi 4.50 qəpik olacaqsa, deməli, həqiqətən də, taksi xidmətində inhisarçı əl var. Əsas məqsədin ictimai nəqliyyatdan istifadəni stimullaşdırmaq olduğu deyilir. Lakin ictimai nəqliyyat sektorunda problemlər həllini tapmayıbsa, sərnişin avtobusları digər avtomobillərlə yanaşı tıxaclarda ilişib qalırsa, gec saatlarda işdən qayıdanlar avtobus tapmırsa, avtobuslar xəttə çıxmırsa, ən uyğun və sərfəli nəqliyyat vasitəsi olan taksiləri bu şəkildə dövriyyədən çıxarmaq insanları yolda qoymaq deməkdir. Axşam saat 21:00-dan sonra evinə qayıdan sadə insanlardır. O insanlar ki günlük işlərdə, günəmuzd çalışırlar. Bu adamlar dünənədək taksiyə 1 manat, 2 manat ödəyib evinə gedirdi. Onların 4 manat ödəmək imkanı olacaqmı?".