Onların istifadə edə biləcəyi yeganə "cihaz" gözləridir
Çinin cənub-qərbində yerləşən Butan Krallığı (Butan) və ya qısaca Butan, təxminən 800 min əhalisi olan bir çox macəraçı səyahətçinin tez-tez getdiyi yerlərdən biridir.
Sherg.az xəbər verir ki, Şərqi Himalay adlanan bölgədə yerləşən Butan, dağlıq relyefinə görə fərqli coğrafi quruluşa malikdir. Ölkənin coğrafi çətinlikləri digər amillərlə birləşdikdə, xüsusən də nəqliyyatda müxtəlif axsamalar yaranır. Bu vəziyyətin son nümunəsi ölkənin 4 hava limanından biri olan Paro beynəlxalq hava limanında yaşanır.
Paro Hava Limanının dağlarla əhatə olunduğu üçün görmə şəraitinin tez-tez azaldığı yüksək yerləşməsi təyyarələrin performansını məhdudlaşdırır. Çox çətin görünmə şərtləri səbəbindən pilotlar uçuş-enmə zolağını yalnız bir neçə dəqiqə görə bilirlər. Yalnız gündüz saatlarında həyata keçirilən uçuşların rahat davam etməsi üçün külək və görmə şəraiti uçuş üçün uyğun olmalıdır.
Pilotların enişdən əvvəl dağlar arasında 45 dərəcə bucaq altında manevr edərkən yamaclarda elektrik dirəklərinə və ev damlarına da diqqət yetirmələri lazımdır ki, bu da eniş şəraitini daha da çətinləşdirir. Coğrafi maneələrə görə radar sistemlərinin tam səmərəliliyi təmin edə bilmədiyi hava limanında pilotların eniş zamanı istifadə edə biləcəyi yeganə “cihaz” gözləridir. Hava limanına eniş son dərəcə təhlükəli olduğundan, “imtiyazlı klub”da olan yalnız 24 pilotun bu hava limanına təyyarə endirməsinə icazə verilir.
Çətin şərtlərə görə Paroya enən pilotlar təyyarələrini çox dəqiq sürət və yüksəklikdə uçurmalıdırlar. Eniş zamanı təyyarələrin son dönüşü təyyarənin təkərləri uçuş-enmə zolağına toxunmadan cəmi 30 saniyə əvvəl edilir və uçuş zolağına eniş zamanı baş verə biləcək fəlakətin qarşısını almaq üçün təyyarələrin çox diqqətli olması vacibdir.