Hava limanı isə demək olar ki, çalışmır. Hər il hava limanının kommunal xərclərinə və işçilərin maaşına 5 milyon manata yaxın pul xərclənir. 2008-dən bəri limanın xərcləri az qala tikintiyə xərclənən qədər olub. Lənkəran Hava Limanın AZAL-ın idarəçiliyindən tam çıxarılaraq xarici şirkətlərdən birinə verilməlidir. Ən vacibi isə uçuşların təşkili və icazələrin verilməsi AZAL-dan alınmalıdır. Rəhbərliyin uçuş cədvəlinə və təşkilinə heç bir müdaxiləsi olmamalıdır. Nəticədə Lənkəran Hava Limanına bir neçə şirkət cəlb oluna bilər. İlkin mərhələdə Türkiyəyə, Rusiyaya, Ukraynaya uçuşlar təşkil edilər. Qiymətlər Bakı Hava Limanından ən azı iki dəfə ucuz olar.
Biletlər bahadır, inhisarçılıq davam edir
Hava limanı isə demək olar ki, çalışmır. Hər il hava limanının kommunal xərclərinə və işçilərin maaşına 5 milyon manata yaxın pul xərclənir. 2008-dən bəri limanın xərcləri az qala tikintiyə xərclənən qədər olub. Lənkəran Hava Limanın AZAL-ın idarəçiliyindən tam çıxarılaraq xarici şirkətlərdən birinə verilməlidir. Ən vacibi isə uçuşların təşkili və icazələrin verilməsi AZAL-dan alınmalıdır. Rəhbərliyin uçuş cədvəlinə və təşkilinə heç bir müdaxiləsi olmamalıdır. Nəticədə Lənkəran Hava Limanına bir neçə şirkət cəlb oluna bilər. İlkin mərhələdə Türkiyəyə, Rusiyaya, Ukraynaya uçuşlar təşkil edilər. Qiymətlər Bakı Hava Limanından ən azı iki dəfə ucuz olar.