Təhsil Nazirliyindən semestr qərarı: “Ev tapşırığı verməyin, idmana, incəsənətə yönəldin”

Türkiyə Milli Təhsil Nazirliyi (MEB) sabah başlayacaq semestr tətilində uşaqlara  tək bir sahəyə yönləndirən, məsələn, test imtahanı vermək və ya ümumiləşdirmə aparmaq kimi ev tapşırıqlarının verilməyəcəyini bildirib. Şagirdlərin ev tapşırığı yerinə bədii, mədəni, idman və elmi fəaliyyətlərə həvəsləndirilməsini istəyən nazirlik, şagirdlərin yaşlarına uyğun ailələri ilə birlikdə edə biləcəkləri fəaliyyətlərlə keyfiyyətli vaxt keçirmələri üçün interaktiv rəqəmsal kitablar da hazırlayıb.
Sherg.az türk mediasına istinadən xəbər verir ki, Milli Təhsil Naziri Yusuf Tekinin imzası ilə 2023-2024-cü tədris ili semestr tətili ilə bağlı bölgələrə məktub göndərilib.

Məktubda məktəblərdə həyata keçirilən səmərəli, davamlı və məhsuldar təhsil tədbirlərinin il boyu şagird, müəllim və valideynlərin əməkdaşlığından asılı olduğu vurğulanır, tədris və ictimai fəaliyyətin məktəbdən kənarda davam etdirilməsi və məktəbə inteqrasiyanın təmin edilməsi, məktəbdaxili öyrənmə ilə bu fəaliyyətlərin ilk növbədə şagirdlərə valideynlərin dəstəyi ilə mümkün olduğu ifadə edilir.

Bu kontekstdə dərsdənkənar təhsil fəaliyyəti, ev tapşırığı və ya ictimai fəaliyyətlər vasitəsilə əldə olunan qazancların şagirdlərə çatdırılmasının vacibliyi vurğulanmış və semestr tətili ilə bağlı aşağıdakılar qeyd edilmişdir:

“Ev tapşırığının akademik uğurlarına, düşünmə qabiliyyətinə, şəxsiyyətinin inkişafına və kursda fəal iştirakına kömək etdiyi məlum olsa da, semestr tətilində şagirdlərə test həlli, tələbəni tək bir sahəyə yönəldən ev tapşırıqları verilməməlidir. Ümumiləşdirərək, bunun əvəzinə şagirdlər bədii, mədəni, idman və elmi fəaliyyətlərə diqqət yetirməlidirlər. Onları bu iştiraka həvəsləndirmək, ailə fəaliyyətləri ilə keyfiyyətli vaxt keçirmək, istedad və maraqlarına uyğun fəaliyyətlərə cəlb etmək, kitab oxumaq, filmlərə baxmaq, teatr, muzeyləri və tarixi yerləri gəzərək, sosial əməkdaşlıq və həmrəyliyə dəstək verən fəaliyyətlər həyata keçirmək, semestr tətilini məhsuldar keçirmək və yeni dövr üçün gümrah hiss etmək əsas şərtlərdəndir.


Nazirliyin məktubunda o da xatırladılıb ki, hesabat vərəqələri uşaqların hansı sahədə güclü və ya dəstəyə ehtiyacı olduğunu anlamaqla yanaşı, onların inkişafını izləmək üçün istifadə edilə bilən bir vasitə kimi qəbul edilməlidir.

Digər tərəfdən, Milli Təhsil Nazirliyinin Təməl Təhsil Baş İdarəsi, Nazirliyin əyalətlərə göndərdiyi məktuba uyğun olaraq, ibtidai və orta məktəb şagirdləri üçün bir çox fəaliyyəti ehtiva edən "Mənim Semestr Tətil Kitabım" hazırlayıb. 

Bayram kitabında uşaqların təfəkkür və bacarıqlarının inkişafında, xüsusilə dil öyrənmələrində oyun vasitəsilə öyrənmələrinə xüsusi diqqət yetirilib və hər gün üçün oyun təklifi hazırlanıb.

Bu kontekstdə kitabda semestr ərzində hər gün üçün ayrıca planlaşdırılan “oyunlar”, “nağıllar”,  “şeirlər”, “atalar sözləri”, “tapmacalar”, “tamaşalar”, “qafiyələr” və digər oyunlar yer alıb. 
İnteraktiv rəqəmsal kitabda rəvayət edilən nağılları və nağıl mahnılarını dinləmək də mümkün olub.

Hər bayram günü üçün ayrıca tövsiyə olunan fəaliyyətlər uşağın inkişafına töhfə vermək üçün nəzərdə tutulub.

Kitabda ailələr üçün "Ailələrin bayramda uşaqları ilə keçirəcəkləri vaxt sizin onların daxili dünyasını daha yaxşı tanımağınıza, onları araşdırmanıza və onlarla daha təsirli ünsiyyət qurmağınıza imkan verəcək. Beləliklə, uşaqlarımızla keçirəcəyiniz keyfiyyətli vaxt onlara məktəbə daha yaxşı hazırlaşmağa və öyrənməyə həvəslərini gücləndirməyə kömək edəcək. 

Məktəbəqədər təhsil alan şagirdlərin valideynləri üçün də “Semestr tətili tədbirlərinin təqvimi” hazırlanıb.

Təqvimdə 16 günlük tətildə ailələrin uşaqları ilə xoş vaxt keçirmələri üçün gündəlik fəaliyyət təklifləri təqdim olunub.

Hər bir fəaliyyət uşağın inkişafına töhfə vermək üçün nəzərdə tutulmuşdur.


Milli Təhsil Nazirliyi Orta Təhsil Ümumi Müdirliyi tərəfindən semestr tətilini uşaqların həm fərdi, həm də təhsil inkişafı üçün məhsuldar bir dövrə çevirmək məqsədi ilə "Lisey şagirdlərinin Valideynləri üçün Semestr Tətili Bələdçisi" hazırlanmışdır.

Bələdçi kitabçasında məktəbdə uğur və motivasiyanın artırılması, ailə münasibətlərinin yaxşılaşdırılması strategiyaları, texnologiyadan istifadə və keyfiyyətli vaxt keçirmək üçün edilə biləcək fəaliyyətlər kimi mövzular yer alır.