Martın 18-dən Bakı-Qəbələ-Bakı marşrutu üzrə sürətli sərnişin qatarı fəaliyyətə başlayır. Həmin marşrut üzrə biletlər artıq martın 4-dən satışa çıxarılıb.
Bu münasibətlə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi, Azərbaycan İnvestisiya Holdinqi və ADY rəsmiləri, Dövlət Turizm Agentliyi, nəqliyyat üzrə ekspertlər və blogerlərin iştirakı ilə Bakı-Qəbələ qatarının rəmzi səfəri təşkil edilib. 309 km uzunluğunda olan Bakı-Qəbələ-Bakı marşrutu üzrə İsveçrənin “Stadler Rail Group” şirkətinin istehsalı olan dörd vaqonlu, ikimərtəbəli sürətli sərnişin qatarı hərəkət edəcək. Qatarda standart, biznes və birinci sinif olmaqla ümumilikdə 364 yer var. Qatar həftəsonları, hər şənbə günü saat 08:00-da Bakıdan Qəbələyə yola düşərək saat 11.20-də mənzilbaşına çatacaq. Bazar günü saat 19:00-da isə Qəbələdən Bakıya yola düşəcək və saat 22:20-da mənzil başına çatacaq.
Qeyd edək ki, Marşrut üzrə bir istiqamətə gediş haqqı standart sinif üçün 14 , biznes sinfi üçün 31, birinci sinif üçün isə 93 manatdır.
Biletləri Bakı Dəmiryol Vağzalının kassalarından və ya ADY-nin rəsmi saytından almaq olar.
Qatar nəqliyyatı təhlükəsizliyə və sürətli gedişə görə cəlbedici olduğunu deyən iqtisadçı-ekspert Natiq Cəfərli "Sherg.az"a bildirib ki, pula və zamana qənaət əhalini bu nəqliyyat növündən istifadəyə təşviq edir:
"Bakıdan Qəbələyə 3 saat 40 dəqiqəyə çatmaq o qədər də sürətli deyil. Bakıdan Qəbələni mərkəzinə 216 km məsafədir və avtomobillə təxminən 2 saat 45 dəqiqəyə çatmaq mümkündür. Hətta Bakı-Şamaxı yolu yenidən qurulub və ən azından Şamaxıya qədər daha sürətlə çatmaq olur. Yəni Avropada şəhərlərarası sürət qatarlarının özəlliyi sürətli və ucuz olmasıdır. Həmçinin Qəbələyə taksi qiymətləri də 10-12 manat təşkil edir. Bu nöqteyi nəzərdən götürsək, qatarın nə qiyməti, nə də çatış vaxtı uyğun deyil. Bunun ciddi bir tələb görəcəyini isə gözləmirəm".
Ekspert qeyd edib ki, praktikada bu qatarlardan tez-tez istifadə edilir:
"Bu isə əhaliyə seçim imkanı yaradır. Yəni bir qatara çatmadıqda, digəri ilə gedə bilirsən. Lakin bu xətt üzrə hərəkət gündə bir dəfə olacaq. Gündə bir dəfə reysin olması isə bu qiymətə görə doğru yanaşma deyil. Digər tərəfdən Qəbələ dəmiryolu stansiyası şəhərin mərkəzindən xeyli uzaqdadır.
Oradan mərkəzə gəlmək üçün, avtobus xidməti olmadığına görə taksidən istifadə edilməlidir. Bu da təxminən 3-4 manatlıq əlavə xərc deməkdir. Ümumiyyətlə, belə nəqliyyat növlərində daha çevik qiymət sistemindən istifadə etmək lazımdır.
Məsələn, tələbələr üçün tələbə kartı ilə bilet alarkən daha ucuz tarif ola bilər. Və yaxud təqaüdçülərə müəyyən üstünlüklər verilə bilər. Yəni indiki kimi konkret qiymətin olması doğru deyil".