Məktəb direktorları ilə valideynlər arasında Çin səddi var -Ekspert

Nazir çox aktual məsələyə toxundu

“Nazirin iradı məktəb rəhbərliyinin valideynlərlə əlaqələrinin gücləndirilməsinə və bu sahədə şəffaflığın artırılmasına yönəlib”

  
Bakı şəhəri təhsil işçilərinin sentyabr konfransı elm və təhsil naziri Emin Əmrullayevin ilginc açıqlamaları ilə yadda qaldı. Nazir təhsil, məktəblər, tədrislə bağlı bir sıra məsələlərə toxundu. E.Əmrullayevin məktəb direktorları ilə bağlı açıqlaması isə gündəm oldu. Nazir “elə məktəb direktorları var ki, onların qəbuluna düşmək mənim, nazirin qəbuluna düşməkdən daha çətindir. Belə hallar var. Məktəb direktorları, valideynlərlə siz görüşürsürüz, siz onlara lazım olan mesajı çatdırırsınız. Bu halda siz həmin mesajı necə çatdırırsınız? Mən istəyərdim ki, biz bu cür halları müzakirə edək. Necə edə bilərik ki, bu prosesi yaxşılaşdıraq”, - deyib. 
  
Təhsil məsələləri üzrə ekspert, fəlsəfə doktoru Kamran Əsədov "Sherg.az"a açıqlamasında nazirin çox aktual və vacib bir məqamı vurğuladığını bildirdi: 

- Məktəb direktorlarının qəbulunun çətin olması problemi valideynlərin, şagirdlərin və ümumilikdə təhsil ictimaiyyətinin təhsil müəssisələri ilə əlaqəsinin zəifləməsinə və informasiya axınının qeyri-effektiv olmasına səbəb olur. Bu məsələnin həlli üçün bəzi təkliflər və yanaşmalar təqdim edə bilərəm:
 1. Direktorların əlçatanlığının artırılması
  Nazirin də qeyd etdiyi kimi, məktəb direktorları valideynlər və təhsil ictimaiyyəti ilə sıx əlaqədə olmalıdır. Direktorların qəbul saatlarının genişləndirilməsi və müəyyən vaxtlarda onlarla görüşlərin asanlaşdırılması lazımdır. Bu, valideynlərin problemlərini birbaşa məktəb rəhbərliyinə çatdırmasına və məktəbin qərarlarının daha şəffaf olmasına kömək edər.
 2. Elektron ünsiyyət vasitələrinin tətbiqi
  Müasir texnologiyaların inkişafı ilə birlikdə məktəblərdə elektron ünsiyyət vasitələrinin geniş tətbiqi çox vacibdir. Məktəb direktorları, müəllimlər və valideynlər arasında elektron poçt, mobil tətbiqlər və ya sosial media vasitəsilə mütəmadi əlaqə saxlanılmalı və məktəb rəhbərliyinə sualların və müraciətlərin çatdırılması asanlaşdırılmalıdır.
 3. Müəyyən standartların yaradılması
  Məktəb direktorları üçün müəyyən qəbul standartları və qaydaları tərtib edilməlidir. Misal üçün, hər məktəb üzrə rəhbərlik heyətinin qəbul saatları və qaydaları müəyyən olunmalı, bu qaydalar təhsil idarəsi tərəfindən nəzarət altında saxlanmalıdır. Məktəblərin valideynlərlə əlaqə saxlama səviyyəsi və məmnuniyyət göstəriciləri mütəmadi olaraq qiymətləndirilməli və bu nəticələr əsasında direktorların fəaliyyəti qiymətləndirilməlidir.
4. Valideyn məsləhət şuralarının aktivləşdirilməsi
  Məktəblərdə valideynlərin daha çox cəlb edilməsi üçün valideyn məsləhət şuralarının fəaliyyəti genişləndirilməlidir. Valideynlər məktəblərin qərar qəbul etmə prosesində fəal iştirak etməli və məktəb rəhbərliyi ilə daim əlaqədə olmalıdır. Bu şuralar vasitəsilə valideynlərin və məktəb rəhbərliyinin qarşılıqlı təklif və iradları müzakirə edilməli və uyğun tədbirlər görülməlidir.
5. Məktəb idarəetmə bacarıqlarının inkişafı
  Məktəb direktorları üçün idarəetmə və liderlik bacarıqlarını artırmaq məqsədilə xüsusi təlim və inkişaf proqramları həyata keçirilməlidir. Bu təlimlərə insan resursları idarəçiliyi, münaqişələrin həlli, ictimaiyyətlə əlaqələr və kommunikasiya bacarıqları kimi mövzular daxil edilməlidir.
6. Daha şəffaf idarəetmə və nəzarət mexanizmləri
  Məktəb rəhbərliyinin fəaliyyətində şəffaflığın təmin edilməsi üçün məktəblərin fəaliyyəti, qərarları və resursların istifadəsi haqqında məlumatlar mütəmadi olaraq valideynlərə və ictimaiyyətə çatdırılmalıdır. Məktəblərin fəaliyyətindəki şəffaflıq həm valideynlərin məktəbə olan etimadını artıracaq, həm də məktəb rəhbərliyini daha məsuliyyətli edəcək.
7. Şikayət və təkliflər üçün müvafiq mexanizmlər
  Valideynlərin və təhsil ictimaiyyətinin şikayət və təkliflərinin qəbul edilməsi və araşdırılması üçün məktəblərdə və ya təhsil idarələrində xüsusi qaynar xətt və ya şikayət qutuları tətbiq edilməlidir. Bu mexanizmlər vasitəsilə hər bir şikayət və ya təklif diqqətlə araşdırılmalı və uyğun tədbirlər görülməlidir.
  Beləliklə, nazirin iradı məktəb rəhbərliyinin valideynlərlə əlaqələrinin gücləndirilməsinə və bu sahədə şəffaflığın artırılmasına yönəlib. Bu təkliflər vasitəsilə məktəb direktorlarının əlçatanlığı artırıla, valideynlərin və şagirdlərin problemləri daha sürətli və səmərəli həll edilə bilər. Məktəblərin idarəetmə mexanizmlərində daha çox şəffaflıq və məsuliyyət tələb olunur ki, bu da təhsil sistemimizin inkişafı üçün vacibdir.