“Gürcü arzusu” tələsir -AÇIQLAMA

Gürcüstanda MSK-nın iclasında qərarların qəbulu qaydası dəyişir

Hökumətin bu addımı ölkənin daxili işlərinə kənar müdaxilələrin qarşısını almağa hesablanıb


  “Gürcü arzusu” MSK-nın iclasında qərar qəbuletmə prosedurunu dəyişir və məsləhət şurasını ləğv edir. “Gürcü arzusu” yenidən seçki məcəlləsində dəyişiklik edir. Daha dəqiq desək, MSK-nın iclasında qərarların qəbulu qaydası dəyişir.
O cümlədən, hakim partiyanın təşəbbüsü ilə Seçki Məcəlləsinin 4/1-ci maddəsinə aşağıdakı məzmunda 8-ci maddə əlavə edilsin: MSK-nın iclasında səsvermə nəticəsində MSK-nın tam tərkibinin azı 2/3-nin dəstəyini tələb edən MSK-nın qərarı qəbul edilə bilməzsə, MSK-nın bu qərarı MSK-nın iclasında yenidən səsə qoyulur. Bu halda MSK-nın sözügedən qərarı MSK-nın tam tərkibinin çoxluğu tərəfindən dəstəkləndiyi halda qəbul edilmiş hesab ediləcək. İzahat kartına görə, bu, “belə halların” öhdəsindən gəlmək üçün blokadaya qarşı mexanizmdir. "Bu dəyişiklik Mərkəzi Seçki Komissiyasının səmərəli fəaliyyət göstərməsinə və onun fəaliyyətinin pozulmasının qarşısını almağa kömək edəcək", - izahatda deyilir.
Bundan əlavə, qanun layihəsində Gürcüstanın Seçki Məcəlləsinə əsasən, seçkilər zamanı, seçkilərin təyin edilməsindən sonra 10 gün ərzində yaradılan MSK-nın məsləhətçi qrupu ləğv edilir.

İzahat kartına əsasən:

  “MSK-nın məşvərət qrupunun ləğvinin məqsədəuyğunluğu mövcud praktiki təcrübə ilə təsdiqlənir. Bu, açıq şəkildə göstərdi ki, Gürcüstanın Xalq Müdafiəsi İdarəsinin nümayəndəsi və monitorinq təşkilatları tərəfindən seçilmiş beynəlxalq və/və ya yerli ekspertlərdən ibarət bu qrup reallıqda fəaliyyət göstərmir. Buna, monitorinq təşkilatlarının bu qrupun fəaliyyətində iştirak etmək istəməməsi səbəb olub”.
  MSK-nın məsləhət qrupunun yaradılması 2021-ci ildə Seçki Məcəlləsində qeyd edilib. Qrupda 9 nəfərdən az, 15 nəfərdən çox olmamalıdır. Şura MSK-ya seçki mübahisələri ilə bağlı tövsiyələr təqdim edir.
Qeyri-hökumət təşkilatları MSK-nın konsensus əsasında ixtisaslı və etibarlı şəxslərin seçilməsini təmin etmədiyini iddia edirdilər.

  Siyasi şərhçi  Asif  Nərimanlı isə “Sherg.az”a açıqlamasında deyib ki,  Gürcüstan hökumətinin bu addımları ölkənin daxili işlərinə kənar müdaxilələrin qarşısını almağa hesablanıb: 
""Xarici agentlər haqqında" qanun  da bu prosesin tərkib hissəsi idi.  Ölkədə fəaliyyət göstərən 25 mindən artıq QHT-nin böyük  əksəriyyəti xaricdən maliyyələşir. Bu da həmin qüvvələrin  ölkəyə təsir imkanlarını artırır. Gürcüstan təcrübəsində də var  ki, kənar müdaxilələrin təsiri ilə hökuməti istənilən vaxt  devirmək olur. Həmçinin də  kənar qüvvələrin maraqlarına xidmət edən  tərəflər hökumətə təzyiq  edərək  dövlətin marağına xidmət etməyən siyasi xəttinin yeridilməsinə nail  ola bilirlər. Ona görə də Ukrayna müharibəsindən sonra Gürcüstan hökuməti Rusiya və qərb dövlətləri arasında seçim etmək məcburiyyətində qaldı. Qərb Gürcüstan hökumətindən Rusiyaya qarşı cəbhə almağı tələb edir. Gürcüstan isə bu prosesləri 2008-ci ildə  yaşayıb və  Rusiyaya savaş açan Gürcüstan hökuməti qərbdən gözlədiyi  dəstəyi ala bilmədi”.  
  
A.Nərimanlının sözlərinə görə, “Gürcü arzusu”nun MSK-nın iclasında qərar qəbuletmə prosedurunu dəyişməsi də  kənar müdaxilələrin məhdudlaşdırılmasına hesablanıb: 
“Bilirsiniz ki, bu ilin oktyabr ayında Gürcüstanda parlament seçkiləri keçiriləcək. Bu, hökumət üçün kifayət qədər həlledici məsələdir.  Ləğv edilən Məsləhət Şurası isə Gürcüstanda MSK-nın fəaliyyətinə nəzarət edir. Onun tərkibində isə sadəcə hakim partiyanın nümayəndələri yox, müxtəlif  cəbhədən olan  şəxslər təmsil olunur.  Seçki ilə bağlı hansısa narazılıq olduqda isə Məsləhət Şurasının qərarı ilə seçkini yenidən keçirmək məsələsi müsakirəyə çıxarılır. “Gürcü arzusu”nun Məsləhət Şurasını ləğv etmək istəyi də bu cür müdaxilələrin qarşısını almaq üçündür”.