Britaniyanın Virgin Media O2 şirkəti fırıldaqçıların diqqətini telefonda yayındırmaq üçün "süni intellektli nənə” hazırlayıb. Qeyd edilib ki, "Daisy" adlı bu süni intellekt uzun hekayələr və yalan məlumatlarla fırıldaqçıların yerini tapmaq üçün uğurla axtarışlar apara bilir.
Sherg.az xəbər verir ki, süni intellekt son illərdə hər sahədə həyatımıza inteqrasiya olunsa da, onun zərərləri müzakirə olunmaqdadır, amma faydaları da var.
Britaniyanın Virgin Media O2 telekommunikasiya şirkəti zənglərə real vaxt rejimində cavab verən və fırıldaqçıların dünya üzrə istehlakçılara etdiyi kimi, onların yerini tapmaq üçün mümkün qədər uzun müddət telefonda saxlayan, insana bənzər süni intellektə malik "nənə" olan "Daisy"-ni təqdim edib.
Şirkət tərəfindən fırıldaqçılarla əlaqələr üzrə mütəxəssis kimi təsvir edilən "Daisy AI", zəng edənlərə hekayələr danışmağa proqramlaşdırılmışdır.
"Daisy" ailəsi haqqında qarışıq hekayələr danışır, toxuculuq həvəsi haqqında uzun-uzadı danışır və zəng edənləri qəzəbləndirən bank rekvizitləri də daxil olmaqla saxta şəxsi məlumatlar verir.
Şirkət iddia edir ki, "Daisy" eyni vaxtda 40 dəqiqə ərzində birdən çox fırıldaqçıya zəng vurub.
Süni intellekt aləti fırıldaqçılara vaxt və resurslar sərf etməyə, onların hiyləgər üsullarını ictimaiyyətə ifşa etməyə, hüquq-mühafizə orqanları üçün faydalı məlumatlar toplamağa imkan verir.
Virgin Media O2-nin direktoru Murray MacKenzie deyir: “Biz müştərilərimizin təhlükəsizliyini təmin etmək üçün firewall texnologiyasından tutmuş süni intellektlə işləyən spam zənglərin aşkarlanmasına, firewall texnologiyasından saxta mesajların bloklanmasına qədər hər şeyə sərmayə qoyaraq fırıldaqçıların qarşısını almaq üçün üzərimizə düşəni etməyə sadiqik. Dələduzluğun qarşısının alınması üzrə komandamızın ən yeni üzvü olan "Daisy", onları təhlükəsiz saxlayan biridir" .